Stereotipul a fi cool

Semnificatiile hainelor/modei nu s-au pierdut in societatea contemporana. De la bling-bling, new money, logo-mania pina la a fi cool sunt stereotipuri la fel de pertinente, pentru fiecare felie a societatii.
Clanul celor din publicitate, pe care intr-o vreme ii vazusem excesiv la TV, si la a caror creativi "tineretul" a pus prea devreme eticheta/etalonul de cool este un mic fenomen specific RO.
Unii le spun fite creative. Eu nu le spun nicicum iar parerile mele fata de advertising sunt impartite. Tot tam-tam-ul cu publicitatea mi se pare usor exagerat.
Pe de o parte ar trebui sa-mi tin gura pt ca prin adv traieste industria mea, pe de alta parte nu pot sa nu fiu dezgustat cind vad minciunile spuse de l’Oreal/Avon/P&G.
V-am mai povestit cred de minciunile sfruntate din reclamele la cosmetice (unele sanctionate in UK/USA), de toate trucurile si textele minunate elaborate de departamentele de marketing ….
Fiind cu un picior intr-o lume si cu unul in realitate – mirajul creativilor din publicitate nu poate decit sa ma minuneze …. asta pt ca la Paris nu vorbeste nimeni de ei, ii vezi rar in reviste/TV … si pt ca publicitatea, desi un resort extrem de important in industrii … e undeva la ani lumina fata de designeri (de orice fel)!

In IQAds am gasit un articol foarte interesant despre bani, coolness si faima. Enjoy it!

Sursa: Octavian Coifan

Share on FacebookPin on PinterestGoogle+Email to someone

Comments

comments

cristina Written by: